Online diensten | Stel een vraag


Een vraag stellen kan op 2 manieren

1. U kunt uw vraag stellen op MijnGezondheid.net

Heeft u een medische vraag of een gewone vraag voor een specifieke zorgverlener of juist aan de praktijk in het algemeen? Dan kunt u deze vraag voortaan ook online stellen via MGn. Via 'Berichten' komt de vraag rechtstreeks bij uw zorgverlener. Deze geeft dan snel antwoord. Maximaal binnen 2 werkdagen. Deze functie is ook handig als de praktijk (telefonisch) druk bezet is, omdat u dan geen afspraak hoeft te maken, maar uw vraag online kunt stellen. Alle medewerkers van de praktijk zijn bereikbaar voor het stellen van een vraag via MijnGezondheid.net.

Let op:
Het gebruik van Stel een vraag is niet bedoeld voor spoedeisende zaken. Hiervoor adviseren we u contact op te nemen met de doktersassistente.

Voor meer uitleg kan je ook onderstaand filmpje bekijken
Ik wil inloggen op MGn Meer informatie
Inloggen Mijngezondheid.net  















MijnGezondheid.net is beschikbaar voor alle patiënten van 16 jaar en ouder.


Nog geen DigiD? Vraag DigiD aan.
DigID aanvragen  

Over DigiD
  Voordelen DigiD
  DigiD informatie Rijksoverheid


Hulp nodig?
Er is een ondersteuningspunt digitalisering in de wijk, ook met vragen over MGn en DigiD. Meer informatie hierover kunt u vinden op www.buurtpleinab.nl/gezondheid-en-welzijn

Over MijnGezondheid.net

  Voordelen MijnGezondheid.net
  Voordelen MedGemak app
Over DigiD

  Voordelen DigiD
  DigiD informatie Rijksoverheid
MedGemak app

  Meer informatie en download
  2. Bel met de assistente

Telefoon (040) 2 425 425
Van maandag t/m vrijdag tussen 08.00-13.00 uur en 14.00-17.00 uur.
Nieuws en mededelingen
 Inwoners van de regio Eindhoven en ’s-Hertogenbosch brengen overtollige medicijnen terug met Rik Retour
Inwoners van de regio Eindhoven en ’s-Hertogenbosch brengen overtollige medicijnen terug met Rik Retour
Geplaatst: 28 maart 2022
Op 14 maart 2022 is de bewustwordingscampagne #brengonsterug gestart. Hiermee wordt aandacht gevraagd voor het juist retourneren van overtollige medicatie.

Lees meer
Doet u mee met het invullen van onze vragenlijst 'patiëntentevredenheid digitale zorg'?
Doet u mee met het invullen van onze vragenlijst 'patiëntentevredenheid digitale zorg'?
Geplaatst: 21 februari 2022
Huisartsen Achtse Barrier doet onderzoek naar de kwaliteit en bekendheid van de digitale mogelijkheden in de dienstverlening. Doet u mee?

Lees meer
Wij stoppen met reizigersadvisering
Wij stoppen met reizigersadvisering
Geplaatst: 18 februari 2022
Huisartsen Achtse Barrier heeft besloten te stoppen met reizigersadvisering.

Lees meer