Online diensten | beeldbellen


Bij de praktijk is het mogelijk om een beeldafspraak in te plannen bij alle zorgverleners. Dat betekent dat de huisartsen, de verpleegkundig specialist, de praktijkondersteuners somatiek en de praktijkondersteuners GGZ de optie voor beeldbellen aanbieden. Als er na een afspraak een vervolgafspraak nodig is zal de zorgverlener u zelf kunnen aangeven of beeldbellen in het specifieke geval een geschikte optie is. In MijnGezondheid.net plant u vervolgens zelf de beeldbelafspraak in met uw zorgverlener. Het is echter binnenkort ook mogelijk om bij een nieuwe vraag zelf te kiezen voor een beeldbelafspraak. 

Hoe gaat het verder als ik een beeldbelafspraak heb

U heeft een beeldbel afspraak met uw hulpverlener
Rond het afgesproken tijdstip krijgt u een bericht via SMS op uw mobiele telefoon.

             

Klik op de blauwe link
Dan verschijnt het volgende op uw telefoonscherm



Vul in het vakje 'Enter your name' uw naam in.
Klik op de paarse/donkerblauwe balk op 'Continue'
Dan verschijnt het volgende op uw telefoonscherm



Klik op ‘request permissions’ om toestemming te kunnen gaan geven voor het gebruik van camera en microfoon.
Dan verschijnt er het volgende op uw telefoonscherm



U kunt hier de toestemming geven door op 'Sta toe' te klikken. Bij elke smartphone kan er overigens net iets anders staan.
Bijvoorbeeld ‘allow’ of ‘accept’ etc.
Het volgende scherm verschijnt



U komt nu zelf in beeld. Klik op ‘join meeting’ in de paarse/donkerblauwe balk om in contact te komen met uw zorgverlener.
Nieuws en mededelingen
 Inwoners van de regio Eindhoven en ’s-Hertogenbosch brengen overtollige medicijnen terug met Rik Retour
Inwoners van de regio Eindhoven en ’s-Hertogenbosch brengen overtollige medicijnen terug met Rik Retour
Geplaatst: 28 maart 2022
Op 14 maart 2022 is de bewustwordingscampagne #brengonsterug gestart. Hiermee wordt aandacht gevraagd voor het juist retourneren van overtollige medicatie.

Lees meer
Doet u mee met het invullen van onze vragenlijst 'patiëntentevredenheid digitale zorg'?
Doet u mee met het invullen van onze vragenlijst 'patiëntentevredenheid digitale zorg'?
Geplaatst: 21 februari 2022
Huisartsen Achtse Barrier doet onderzoek naar de kwaliteit en bekendheid van de digitale mogelijkheden in de dienstverlening. Doet u mee?

Lees meer
Wij stoppen met reizigersadvisering
Wij stoppen met reizigersadvisering
Geplaatst: 18 februari 2022
Huisartsen Achtse Barrier heeft besloten te stoppen met reizigersadvisering.

Lees meer